30 Ekim 2013 Çarşamba

Bayram Sonrası Sürprizim :) Sabun

Efendim bayramdan önce size bir sürprizim olduğumdan bahsetmiştim. Yavaş yavaş oluşmaya başlayan yeni projemizi buradan sizlerle paylaşmak istiyorum. 2 ay kadar önce internette okuduğum bir yazı üzerine evde sabun yapmaya karar verdim. Ben evde çekmecelerin içerisine güzel kokan sabun buldummu koyanlardanım. O yüzden neden bu çekmece kokukarını kendimde yapmıyayım dedim. İstediğim gibi kokan ve görünen sabunlar. Ayrıca banyomda da güzel kokan ve şekli hoşuma giden birçok sabunuda süs olarak kullanmaktayım dedim kendi kendime ve denemelerime başladım. Bunlardan birkaçını burda sizlerle paylaşmak istiyorum. ayrıca çok kısa bir süre sonra da yeni blogumda sizlerle sadece bu sabunlarımı paylaşacağım. Şimdilik bu kadar laf yeter azcıkta görsellere bir bakalım. Umarım sizlerinde hoşuna gider. Fikirlerinizi benle paylaşırsanız sevinirim. :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...