Kitap kolleksiyonum 2

Bugün sizlerle yanımda olan ve ancak tarayabildiğim diğer Agatha Christie ait kitaplarımı paylaşmak istiyorum. Bazen işlerim yüzünden bloga gereken önemi veremiyorum ama inşallah en kısa zamanda sizlerle evde denediğim yemek tariflerimi de paylaşacağım. Aslında bu blogu başlatmamızın başlıca amaçlarından biri de yemek tarifleri idi. Ama benim yoğunluğum yüzünden onlara henüz vakit ayıramadım bu arada da blogu ayakta tutmak adına şimdilik elimde olan verilerimle paylaşımlarımı sürdürüyorum. sibel sağ olsun dekopaj çalışmalarına başladı ve yavaş yavaş onları beğeninize sunuyor. Ben de en kısa sürede el emeklerimle sizlerle birlikte olacağım inşallah :) Bu kadar açıklama yeter şimdi koleksiyonumun diğer parçalarından bazıları:

Hercule'ün On İki Görevi





Uyuyan Ölüm





Sittaford Malikanesi'nin Gizemi



Yorumlar