Çiçeklerim

Ben çiçeklere bayılıyorum. Yapmalardan çok gerçekleri seviyoruz biz. Şimdi bu nerden çıktı diyeceksiniz. Birinci resimdeki saksının macerası asıl söylemek istediğim. Bu plastik hazır saksılardan ben ahşap boyamada kullandığım beyaz boyayla bunu boyamak istedim ama öğrendim ki ahşap boyasıyla plastik boyanmıyormuş. eeee saksıyı atacak değiliz yaa bende üstüne birde kırmızı benekler ekledim. İçinede Emine teyzemin verdiği çiçeği ektim. Oldumu, bence miss gibi de oldu.
İkinci resim içinde belki bitkisel bir açıklaması vardır ama ben bilmiyorumdur. Bu çiçeğim ağlıyor. Ağlayan çiçeğim o benim. Ama her zaman değil bazı zamanlar. Evdeki insanlar hüzünlü olduğunda. Yada biz onu hüzünlü olduğumuzda arkadaş kabul ediyoruz:) (Kayınvalidem onu çok seviyor, geldiğinde konuşuyor öpüp okşuyor.:)
Bu arada yeni soğanlar ektim bakalım filiznenince ne çıkacak.sürprissss

Yorumlar