Pazar Kahvaltısı


Bu hafta sonu İstanbul'daki kardeşim ve eşi bizi ziyarete geldiler. Gerçi çok kısa bir ziyaret oldu ama güzel de oldu. Özellikle de benim için. Çünkü kardeşim daha yeni evlendi ve ben onları yemeğe alamamıştım. Birimiz İstanbul diğer ikimiz İzmir'de yaşayınca böyle şeylerde kaçınılmaz oluyor.
Aslında ilk olarak akşam yemeği soframızı sizle paylaşmak isterdim ama onunla ilgili fotoğraflar kardeşimin makinasında olduğundan ancak fotoğraflar elime geçtiğinde paylaşabileceğim. O zamana kadar kahvaltıyla başlıyalım dedim.
Kahvaltıya kuzenlerimizi de davet etmiştim. Kocaman kalabalık bir kahvaltı oldu ve bence uzun zamandır yaptığımız en güzel kahvaltılardan biriydi. Ben biraz gelenekselci biriyim sanırım. Kocaman kalabalık aileleri ve kalabalık sofraları çok severim. En keyif aldığım zamanlardır. Masa başında konuşmalar, kahkahalar birbirine karışır. Uzun keyifli bir yemek yenir. Bence olması gerekende budur. Yediğiniz yemekten keyif almak. Neyse sözü fazla uzatmadan sofradakilere geçelim :)


  • Normal kahvaltılıklar (peynir, zeytin, reçel, tereyağı vs.)
  • Baharatlı Zeytinyağı (tarifini Hünerli Bayanlar dan aldığım)


  •  Baklava hamuru ile yapılmış börekler (peynirli patatesli ve ıspanaklı patatesli)


  • Çökelekli patates kavurma (böreklerin içinden artan malzemeyi sabah kahvaltısında değerlendirdim.)
  • Taze soğanlı ve maydanozlu tatlı lor
  •  Çukulatalı krep ruloları

Yorumlar