Hoşgeldin

Biz iki kafadar ki aslında arkadaşlıkları çok uzun bir zamana yayılmayan ama muhabbetlerine birbirlerinin ofisine işle ilgili konularda kısa ziyaretlerde bulunurken birden kendilerini kahve muhabbetlerinde bulan iki arkadaşız. Bu kahve muhabbetlerinin yoğunluğunun işyerindeki son zamanlarda geçen boş zamanların bizi ne kadar sıktığı idi. Sürekli ne yapsak da bu zamanları değerlendirsek diye kafa patlatıp dururken sonunda birçok insanın yaptığını yapmaya karar verdik. Hoşlandığımız aktivitelerimizi birer hobiye dönüştürmeye ve bunu herkesle paylaşmaya karar verdik. Verdik vermesine ama uzun süredir o kadar ağardan alamaya alışmışız ki bir türlü başlayamamıştık. Ta ki bugünkü kaçamak kahve buluşmamıza kadar. Bugünkü kahve sohbetinde ne mi oldu? Sibelcim bana dediki ben seninle konuştuğumuzu bu hafta sonu yaptım. Gittim Kemeraltına annemle aldım malzemelerimi veee ilk ahşap boyamamı yaptım ve hoşlandım dedi. Bende gereken kıvılcım buymuş dedim ve açtım bloğu. Sibel el becerileri iyi olanımız bende yemekte becerikli sayılırım. Zamanla tabi devam ettirebilirsek ( inşallah ettirebiliriz :) ) sizlerle yaptıklarımızı buradan paylaşmayı deneyeceğiz ve sizlerden gelen yorumlarlada artık neler olur bilemiyorum. Ben şimdi blogun şekillenmesi ile ilgili çalışmalarda kaldığımız yerden devam etmek üzere gidiyorum. En kısa sürede görüşmek üzere...
Şimdilik herkese sadece merhaba ve hoşgeldiniz.....

Yorumlar