Etamin İşi

Efendimmmm uzun süredir maalesef bloga bi katkıda bulunamadık. Gerek bazı seyahatlerden gerekse iş yoğunluklarından olsun az biraz boşladık. Zaten dün Sibelcim de aynı konudan bahsedip seyahati sırasındaki görüntüleri paylaşmış sizlerle bende bugün size geçen hafta içinde kuzenime gittiğimde onun hobi olarak etamin işlemeye başladığını gördüm ve çok sevindim. Çünkü kuzenim uzun süredir bir hobi bulmaya çalışıyordu. Sanırım sonunda oldu. :) Bende ilk çalışmasını çok beğendim ve hemen fotoğrafladım. Bu etaminleri kemeraltından almış. Hazır olarak satılıyorlarmış. Deseni üzerinde ve işleyeceğiniz ipleri de beraberinde takım olarak satılıyormuş. Kuzenim bir adet yastık kılıfı ve bir adet masa örtüsü almış. Ben çok beğendim. Gerçi henüz tamamlanmamıştı ama ben yine de sizlerle paylaşmak istedim. Şimdilik yastık örtüsünü ekliyorum. Yastık örtüsü ve masa örtüsü tamamlandığında tamamlanmış hallerini de eklemeyi umuyorum.


Yorumlar