Salata Sosu :)


Klasik Yeşil Salata Ama Sosu Benim Mutfağımdan :)) 
Efendim gördüğünüz gibi klasik bir teşil salata ama sosu özel :) Biz salatayı çok severiz. Mümkün olduğunca da sofraya salatasız oturmayız. Salatalarımız hem çok olur hem de malzemesi bol olur. Öyle zeytinyağsız az limonlu salatalar pek bize göre değildir. Olmudu şöyle tadı damağımızda kalmalı. Bazen öğün olarak da salatayı tercih ettiğimiz olur. O zamanlarda salatayı yapmakta kullandığım malzemeye göre sos hazırlarım ve salatayı onunla tatlandırırım. Bugünde size kullandığım salata soslarından birini anlatmak istedim.
  • Salata için marul, biraz akdeniz yeşilliği, domates, rendelenmiş kaşar ve birkaç tane zeytin kullandım.
  • Sosa gelirsek; onun içinde limon, zeytinyağı, nar ekşisi, mayonez ve hardal kullandım. Tüm bu malzemeleri dilediğiniz kadar koyup bir kapta güzelce karıştrın ve hazırlamış olduğunuz saltanızın üzerine gezdiririn. Afiyet olsun ....

Yorumlar

  1. salatanın her türlüsüne bayılırım .sizin salatanızda çok güzel, ve şık görünüyorr .ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder