Un Kurabiyesi

Bu haftasonu evde kalan malzemelerden bunun çıkacağını anladım ve yaptım:) Evde kalan son unumuda bitirmiş oldum. Bir süre boğazımı sıkı tutmam gerektiği için ve uzun süreden sonra artık bir rejim macerası içine girmem gerektiğini anladığım için işe evdeki malzemeleri tüketmekle başladım sanırım:) Bundan sonra bir süre benden tarif yerine diyet spor hikayeleri dinleyebilirsiniz. Hazırlıklı olun derim:)

Ben pek sevmiyorum nedense tarif yazmayı ama sormayın burda gülçin den bana doğru acayip bir baskı var:(
O yüzden hemen veriyorum. Not edin bakayım....
1 paket yumuşamış margarin, yarım çay bardağı kadar sıvıyağ, 1 su bardağı pudra şekeri, 1 ad. vanilya, 1 çay kaşığı kabartma tozu ve de 3 bardak kadarda un. Hamuru sakın sert yapmayın yoksa taş gibi olur karışmam. İyice yoğurup şekil verip atın fırına:) Pembeleşip çıkıncada hemen sıcak sıcak pudra şekerini serpin işte bu kadar. Hımm bide bunu fırına sürünce çayı ocağa koymayıda unutmayın..... Afiyet olsun:)




Yorumlar

  1. tebrik ediyor, eklemediğin tariflerinide eklemeni bekliyorum en kısa zamanda

    YanıtlaSil

Yorum Gönder